1 månad.

Det är helt. HELT. sjukt hur snabbt tiden kan gå. Samtidigt som den senaste månaden bara flugit iväg, så kan jag knappt minnas hur livet var när världens sötaste lilla gullunge inte fanns i ens liv. Idag blir vår älskade lilla Alve 1 månad.

Efter en intensiv dag med besök hos goa Annicka i Helsingborg, följt av IKEA (där vi köpte garderober och en hylla till lillprinsen) blir man ju så trött att man somnar medan man äter... =)

Hmpf... pinsam tystnad (Tur att inte bloggen har ljud). Här skulle varit en bild där lillfis ligger och sover på/vid mitt bröst. Men den bilden råkade försvinna någonstans och sen tömde jag papperskorgen innan jag upptäckte missödet. (Jag VET, jag har dille på att städa, även på datorn!) Därför saknas här den tänkta bilden.

Men,men... istället kommer det en bild på mig och lillfis. (OK, det skulle ju i och för sig den andra oxå vara.... Men här sover ingen av oss, och ingen visar heller bopparna.)

Vem av oss har blåast ögon? Alve! Mammas har ljusnat med åren....


Tillsammans med BabyBjörn (och Alve i så klart, inte Minie den här gången) tillbringade jag en stund av kvällen i köket med att göra sylt, både med röda och svarta vinbär från trädgården. Mums, mums!



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Alve! :)



Känner igen det där med rensandet överallt, även på datorn. Zeth är helt oförstående och vill spara en massa. T.ex. på den lilla hårddisken där vi har alla serier samlade som vi tittar på. Okej att han sparar alla avsnitt av de vi faktiskt tittar på, men han har även en massa andra serier som vi inte ens följer eller serier som vi slutat att följa. Då vill jag ta bort dem så att man slipper se och tänka på dem, men han tycker att jag är löjlig eftersom hårddisken faktiskt inte tar större plats i hemmet bara för att det är fler saker på den. Haha, vi är nog lite störda. :)

2010-07-28 @ 11:09:27
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Erika

Nu har vi kommit hem igen från våran resa så nu har jag massa roligt att läsa.

Grattis i efterskott Alve!

2010-08-05 @ 10:07:46
URL: http://ikakansjalv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0