Bor du på nr. 3?

Från början skulle vi ha adress Göteborgsvägen 23. Snabbis-Eva hinner inhandla en 2.a och en 3.a på Village...innan vi får avslag på bygganmälan om att ha utfarten mot Göteborgsvägen. Den är ju så stor och farlig! (Det kommer ju säkert en bil i minuten!)
I stället får vi ha utfarten mot Holmens gränd, vilket ju nu är vår adress. Närmare bestämt Holmens gränd 8.... Trots att 3.an och 8.an ju är ganska lika, var båda mina inköpta siffror värdelösa när det gällde att fungera som husnummer på vår vägg.

Jag får snällt inhandla en 8.a istället. Eller rättare sagt inhandlade jag TVÅ st. 8:or och gav den ena 8.an + den tidigare inköpte 2:an till lillasyster som bor på gatnummer 82.

Och VIPS, så hade jag helst plötsligt en 3.a över...


Så, BOR DU PÅ nr.3 så får du gärna komma förbi och hämta en ny, fin, ouppackad 3.a att sätta på ditt hus. Pris: gratis! Har du tur kanske du kan få en muffins oxå... Men då får du skynda dig! =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

vi bor på 31 men har redan alldeles egna fina silver siffror på huset. Men jag har ett annat tips till pysseldamen=) Gör en stor canvastavla med bilder på familjen och "alla goda ting är 3" så får du egen användning av den.

Vet att vovven inte blir involverad men i detta läge räknar vi enbart människor;)

2010-07-25 @ 00:58:17
URL: http://lela.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hmm... bra idé! Men den får jag ju byta ut mot en 4a sen i så fall. Denna häftiga upplevelse vill jag vara med om snart igen! Alve ska ju få en liten Annie-lillasyster... så småningom! =)

2010-07-25 @ 14:11:27
Postat av: EVA

Hmm... bra idé! Men den får jag ju byta ut mot en 4a sen i så fall. Denna häftiga upplevelse vill jag vara med om snart igen! Alve ska ju få en liten Annie-lillasyster... så småningom! =)

2010-07-25 @ 14:11:51
Postat av: Cissi

Annie heter min stora (lilla) goding ;)

Fint namn!

Och fin blogg!

2010-07-26 @ 18:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0