Bröllop.

Igår, den 17 juli, var det dags för min underbara kollega, Ulrika, att bli fru. Och tack vare att Alve bestämde sig för att titta ut lite för tidigt var det ju inga problem för oss att komma. (Vi var rädda för att det skulle krocka lite med hans 'ut-ploppande', men det löste han ju alltså själv på bästa sätt!)

Minie fick passas av "morbror Henke" denna dag/kväll/natt och resten av familjen Weber klädde sig i med matchande rosa detaljer (lägg märke till Alves fina rosa lilla fluga, som tyvärr inte syns så bra på bilderna.)
Nu var vi redo för att inta stranden "Vita banden" mellan Halmstad och Tylösand.









Precis som på vår egen bröllopsdag för 2 månader sedan nu (time flies!) inleddes dagen med kraftigt regn. Men när klockan närmade sig 16 och det var dags att bli man och fru Delerus, sprack det upp och solen sken på det underbart vackra brudparet.











Därefter var det fest natten lång. Supergod mat. Oerhört trevligt sällskap. Och såååå mycket kärlek i luften. Det absolut bästa bröllopet jag varit på. (Om man inte räknar sitt egna och det får man nog inte får det KAN hända att jag är liiiite partisk då!)







Sötaste Alve i sin gulliga stickade tröja.




Kommentarer
Postat av: Erika

Love is in the aiiiir.....varför kan inte min man förstå sig på hur fint det här med bröllop o att vara gift med lilla mig?

2010-07-19 @ 14:49:02
URL: http://ikakansjalv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0