Dans v.s fotboll 1-0

Efter nattens inlägg angående Alves diggande av dansband, har jag redan hunnit få en del oförstående kommentarer. ;-)

Det är klart att det är en liten kamp här hemma om Alve ska bli dansare eller fotbollsspelare! Så jag ser det helt enkelt som ett steg i rätt riktning när han gillar dansband! Han verkar inte fatta ett dugg vad han ska göra när man kastar en boll till honom. =)

Så... dans v.s fotboll 1-0

                                                                            Tittut!




Jag är kanske egentligen lite för liten för babysittern....men jag gillar den ändå!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Han behöver ju inte gilla något av det. :) Så söt han är!

2010-07-07 @ 16:05:56
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Erika

I en babysitter kan man väl lära sig att digga i takt rätt bra vad jag förstår.

2010-07-13 @ 07:35:04
URL: http://ikakansjalv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0