Tillbaka i Halland.

Efter några dagar i föräldrarnas sommarstuga i Skåne är jag nu hemma i Halland igen. Det har varit fullt upp med Alve-uppvaktningar (han har fått såååå mycket fina kläder!) men även lite lugn och ro och god mat.
Blev upphämtad av svärföräldrarna i Malmö och nu har vi alltså trevligt besök hela dagen.
[En liten parentes: Tänk så många som har jobbiga, irriterande, tråkiga, gnälliga...och andra mindre trevliga ord....svärföräldrar. Så många tjejer som har "problem" med männens mammor. Men jag har haft sån tur och har världens bästa svärföräldrar!! Slut på parentesen.]

Varför släpa med sig hela liggdelen till vagnen när det går lika bra att sova i korgen nedanför?




En av mammas blommor.






Och så några söta bilder på den sötaste sonen man kan tänka sig...










Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är det trevligt att komma överens med sina svärföräldrar...det gör jag med nu för tiden.

Ps. Det skulle vart ett inlägg undertiden jag var borta men det bidde lite fel men det har du nog läst nu.

2010-08-06 @ 12:17:05
URL: http://ikakansjalv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0