Födelsedag, Fars dag och Julmarknad

Igår hade jag den underbaraste födelsedagen man kan tänka sig! Hade Födelsedags-Drop-in-cupcakes-buffé och massa goda vänner förgyllde min dag från 11.00 till 21.00. TACK ALLA!



Alve gav en ring till pappa idag. Det står "Ad Infinitum. Eva. Alve." (och så lite tomrum för ett eventuellt syskon i framtiden) Betyder typ "för alltid/för evigt" på latin. David har ju bara en kombinerad förlovning- och vigselring så Alve tyckte han skulle ha en ring till.




Idag har vi varit på Julmarknad i Lilla Böslid. Köpte bara en julkärve, men mysigt var det.... Och då måste man självklart vara världens sötaste lilla tomtenisse!



Nu är det hurry, hurry... Födelsedagsmiddag på G och efterrätten är inte gjord än!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Happy birthday 2 U!!! Haaappyyy birthday to you!!! Din kakbuffé ser jätte smarrig ut.

2010-11-14 @ 20:36:13
URL: http://ikakansjalv.blogspot.com
Postat av: Anna Birgerson

Nämen! Den gick inte i ide trots allt!? Jag som inte trodde jag skulle få följa er längre! Bättre att du fortsätter skriva tycker jag :)

2010-11-17 @ 21:44:39
URL: http://annabirger.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mumsigt värre med cup cakes. De ser jättegoda ut. Jag tycker också du ska fortsätta blogga. Saknar våra små mail men det blir ju lite tidsbrist nu för tiden, då e det ändå kul att höra vad ni har för er hos familjen Weber. Kram

2010-11-25 @ 05:41:28
URL: http://Theolssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0