Möss-o-holic

Är man nykterist kan man ju, utan att behöva skämmas allt för mycket, bli 'beroende' av något annat....
Jag tror jag kan erkänna mig som baby-möss-beroende. Är ju bra att ha många mössor så de passar till både väderlek och övrig klädsel!
Här är en del av Alves mössor. Då är inte någon av de som jag fått av mamma som jag själv hade när jag var liten med. Kan dock lindra mitt samvete med att meddela att jag för alla dessa själv betalt endast 50kronor. Resten har jag fått!



Dessutom sprang jag på ytterligare ett par stövlar till Alve igår! 10kr! Storlek 25, så de konkurrerar inte med Tretornsstövlarna jag köpte förra veckan! Nu är de tvättade och fina och får snällt vänta i garderoben...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0