Bortskämda unge.

Ja, det är svårt att inte bli en bortskämd liten unge när man har en underbar farmor som överöser en med fina saker! Idag kom alltså min svärmor hit. Främst för att hälsa på Alve och Minie, men jag hade turen att få vara med och umgås oxå.

Alve fick en samling med Astrid Lindgren-berättelser på CD. Och en Laban-overall med matchande mössa och strumpor. Och dessutom fick jag inte betala för de kläder som svärfar varit och hämtat på "Lilla Grodan". Och sist, men mest uppskattat är det 'gym' som lillprinsen just nu i skrivande stund ligger i/under och jollrar och sprattlar.

TACK! TACK! TACK! från oss alla!





Massa saker att trycka på, dra i, snurra på, grejer att flytta osv. Men än så länge nöjer sig Alve med att sprattla lite och då råka slå till sakerna. Men det spelar ingen roll....den spelar trevliga truddelutter lite då och då i alla fall! Och en stor röd rosett mitt på lyser och blinkar! Helt perfekt!

Jag är beredd att omvärdera mitt beslut om att mina barn inte ska ha "låtande plastleksaker". I alla fall liiiite. Den här prylen är ju suverän! Jag skulle ju bara ha neutralt färgade trädleksaker typ. Utan hemska ljud. Maria Carlsson, om du läser detta..... Jag måste erkänna att jag förstår att din pappa "råkade försnilla" din galna lilla katt som spelade Blinka lilla stjärna HELA TIDEN! Du tröttnade ju aldrig på den, men det gjorde de vuxna,... väldigt snabbt. Men, som sagt, detta 'gym' spelar väldigt många olika truddelutter som än så länge är väldigt söta. Så jag hoppas man inte tröttar inom den närmsta tiden. Det fiffiga med detta gym jämfört med många andra, är att man kan vända panelen uppåt när barnet lärt sig stå, så det kan hänga med läääääänge! =)




Trött kille på pappas axel, iklädd en av sina nya fina tröjor.



GOD NATT önskar familjen Weber i Kvibille


Kommentarer
Postat av: Vicky

Leia hälsar att plastleksaker som låter is the shit!

2010-09-18 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0