Ett tråkigare liv?

Igår tog jag steget mot ett tråkigare liv...
Eller? Blondiner ska ju ha roligare, och numera ser jag ut som ett skogstroll.

Igår morse såg jag ut så här:



Vid lunchtid skulle jag för första gången gå till "Larsson & Lange" (efter tips från Katharina) och klippa mig. Mmmm...en hel del dyrare än vad det brukar kosta när jag klipper mig, men SÅ värt det! Ordentlig tvättning av håret, huvudmassage, klippte väldigt noga och ordentligt och var väldigt duktig! Tog över en timme. Så dit kommer jag gå igen.
Efteråt såg jag ut så här:



Då kan man ju tycka att man ska nöja sig med det. Men varför inte ta alla förändringar med en gång? Jag har ju alltid varit blond så jag tyckte det var kul att testa något annat. Så... efter en stunds gegg i huvudet (eller snarare PÅ huvudet.... I huvudet finns det nog alltid gegg när det gäller mig.) såg jag ut som ett litet skogstroll. Väldigt märklig känsla när man går förbi spegeln och blir lika överraskad varje gång.



Detta är bara en toning som sitter i max 8 veckor. Och som det känns nu så trivs jag bättre som blondin, så ni lär snart få se mig blond (och dum?) igen! Men det är ju alltid kul med variation, så jag ångrar mig inte, även om jag faktikst tycker att jag ser ganska märklig ut i den nya hårfärgen. David är en väldigt gullig man och väljer att kalla det "annorlunda". =)

Alve verkar i alla fall inte bry sig så mycket utan är som vanligt en go' och gla' liten skit.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ser väl inte alls annorlunda ut, det man ser tycker jag ser jätte fint ut och passar bra mot din dina solbränna.

2010-09-02 @ 09:52:26
URL: http://ikakansjalv.blogspot.com
Postat av: Linda

Så fint du klippt dig!! :) Hur du ser ut som mörkhårig syns ju inte så väl, du har en kamera i vägen. :p Kram kram

2010-09-02 @ 09:59:34
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: EVA

Hmm...kanske finns en anledning till att jag gömmer mig bakom en kamera! ;-) Inte heeeelt nöjd!

2010-09-02 @ 11:33:33
Postat av: Titti

Snyggt..... och modigt! Så mörkt hade jag inte vågat tona det!! Passar på dig!

2010-09-02 @ 16:49:37
Postat av: Anna

Först och främst, OJ VAD STOR ALVE BLIVIT!! En riktig liten sötnos!



Vad gäller ditt hår, gjorde jag precis samma sak...och livet blev tråkigare, haha, skämt och sido. Mannen hemma sa oxå att det var "annorlunda", men jag trivdes aldrig.

Allt klär ju en skönhet, men jag röstar ändå för det blonda! Du var supermodig som vågade!!



xoxo

Anna

2010-09-02 @ 20:23:32
Postat av: Linda Lundgren

Gud vad Alve är söt. Och du oxå:)

2010-09-04 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0