Bästis version 2.0

Igår var en riktigt mysdag, tyckte nog alla i familjen.
David jobbade (kanske inte SÅ mysigt) men åkte sedan till en kompis för att umgås lite; åt våfflor och gick en lång promenad (ja, inte likt min man....men är sällskapet det rätta, så går det tydligen bra!)

Jag packade in Alve, Annie och Minie i bilen och begav oss norrut. Först lämnade vi av Alve och Minie hos mormor i Varberg. Detta vår något som både Alve, Minie och mormor sett fram emot.

Sen styrde jag och lilltjejen bilen vidare mot Kungsbacka. Här bor numera min gamla bästis Jenny sedan över 20 år tillbaka . Och inte nog med att det skulle bli fantastiskt skoj att träffa henne, hon fick dessutom en liten Ella, 12 dagar efter att Annie kom till världen. Eftersom även pappa Markus var på jobbet så hade jag, Jenny, Annie & Ella en supermysig dag tillsammans. Ella var dock inte så förtjust i promenad, så det blev lite mindre av den varan än vad jag och Jenny är vana vid. Vet inte hur många mil vi traskat runt tillsammans, oavbrutet babblandes om allt mellan himmel och jord. Babblandet kunde dock inga bebisar stoppa och helt plötsligt var klockan mycket och det var dags att åka hem igen. Hur kunde tiden gå så fort???

Klockan var nästan halv tio innan familjen Weber var samlad igen i Kvibille...alla mycket nöjda med dagen. 
Det var verkligen en win-win-win-win-win-situation (för familjens alla fem medlemmar)!


Annie 25 dagar & Ella 13 dagar


Våra mammor lärde känna varandra genom truppgymnastiken, så det är lika bra vi börjar i tid!


Åh, så trött man kan bli...




I måndags hade vi förresten smygpremiär i "Växthuset". Mums med fruktsallad!






Kommentarer
Postat av: Linda

Så duktiga ni är som har gjort så himla fint!!! :)



Kramar

2012-04-25 @ 13:56:20
URL: http://www.colorfullife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0