Livet.

Liten uppdatering om livet.
Det regnar. 
David har börjat jobba.
Dock bara halva dagen.
Det regnar mer.
Det blir inget byggt på växthuset.
Det regnar lite till.

Idag tog jag med gullungarna och åkte till Linn, Julian och lilla Colin och hälsade på. http://www.linnchristofer.blogspot.se/ Fler bilder från vårt besök finns på hennes blogg.

Detta kort tog hon på mig och lillsessan.


Sen mötte vi David och åt lunch ihop på "Go' Midda". Mycket smaskigt! Han hade med sig paket till Annie, från sina arbetskamrater. TACK snälla! En GANT-tröja som utan större överdrift kostade lika mycket som allt i Annies garderob, som jag loppat till henne,  tillsammans! Lite stor än så länge, men sååå fin! (Tyckte skorna passade bra till, men de var så klart tokstora!)



Av en naturlig anledning blir det väldigt mycket bilder på familjens minsting. Alve fick ju faktikst ALL plats på bloggen innan, så jag hoppas han accepterar det. Men här kommer i alla fall en bild på ett yrvaket litet mystroll. Han hoppade över att sova middag idag. Det gick väldigt bra.... fram tills han vid 17.30 satte sig i min famn och tittade på MammaMu. Efter bara några minuter blev andetagen väldigt långa och djupa....  När han vaknade igen fick jag muta med lite kex för att han inte skulle lägga sig ner och somna om. Undrar hur den här kvällen/natten kommer bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0