Ett förvånansvärt tråkigt inlägg.

Inte för att jag brukar skriva direkt spännande inlägg, men detta är nog på topp-10-listan över de tråkigaste.
Här kommer det. Jag har sovit hela natten utan att amma! Tjolahopp!
Hur?
Jo, Annie somnade i Davids famn i soffan (vilket hon aldrig skulle göra i MIN famn). David sade åt mig att gå och lägga mig så skulle han komma med Annie sen. Men de kom inte....
...inte förrän 07.15 och det var dags för David att åka till jobbet. Hon hade visserligen vaknat ett par gånger, men han hade snabbt fått henne att somna om med lite välling.
Gissa vem som ska få ta hand om Annie i natt oxå?! ;-)

Här kommer en liten bild i alla fall. Visserligen inte alls kopplat till ovanstående text, men ändå...
Två sötnosar i söta mössor som tomten kom med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0