Nu har vi jul här i vårt hus. Julen är kommen hopp trallallalla...

Igår kväll blev det pyntat. Nu är det bara granen som saknas. För första gången blir det troligtvis en plastgran för oss! Annie är ju i perfekt "jagkryperframochservadsomhänderomjagdrarigranen-ålder"!

Här kommer ett smakprov på hur det ser ut hos oss i juletid. Hallen har grå jul. Kök och badrum har röd jul. Vardagsrummet vit jul.
 
- VA??? Vad är det här! Mamma, mamma, KOLLA!!!!!! Massa [keter]!
- Va (igen!) Och jag får taaaaaa?????
 
Jag har hittat nr. 1!
Vardagsrum.
Kök.
 
 
Hall.
 
Badrum.
 
Denna "tittut-tomte" blev snabbt Alves favorit. Det är min egen gamla.
 
Det var denna, Davids gamla "leksak" med dansande tomte, som fick Alve att börja krypa för snart 2 år sedan. Han skulle bannemig ha tag i den där tomten....
 
 
Undrar om det dyker upp några julkort i år.... För säkerhets skull har jag sparat några gamla favoriter!
 
Utanför dörren.
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Linda

Finfint!! :) Så glad Alve ser ut. :) Och jag ser att Max hänger där och är söt. ;) Kramar

2012-12-01 @ 11:43:16
URL: http://www.colorfullife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0