Hjälp mig välja.

Nya köksbordet med de gamla stolarna såg ju ut så här, vilket jag visat tidigare.



Idag köpte jag nya stolar, 50kr/st! =) Tror det blir bra, ska bara hitta lite mindre dynor till dem. Idag har mamma hämtat en hög pinnstol (juniorstol) till Alve! Den anländer till Kvibille nästa lördag, då den så klart ska målas vit. Även Alves småstolar till hans lilla köksbord (Han har ju ett eget kök till vänster om matbordet, som inte syns på bilden dock) är pinnstolar, så det matchar nog fint...



Idag köpte jag världens sötaste stövlar till Annie. Det gäller ju att vara förberedd....



Även Alve fick något - en ny och VÄLDIGT uppskattad leksak (självklart loppis!). Han har kramat 'ninen' hårt, mycket och länge....samt det är ju såååå kul när man sätter på den (Vad då? Lever den inte på riktigt?) och den nafsar på Alves fingrar, låter och skuttar...



Och nu till det som skapade rubriken på dagens blogg. "Hittade" en ny spegel häromdagen. I natt (under mina tre vakna timmar) blev den vit. Men vilken är bäst? Den nya rektangulära eller den gamla 'krusidulliga'???? Det syns nog inte så bra på bilden, men även den rektangulära är lite krusidullig, dock ju på ett annat sätt än det alternativ som nu fått hänga där i 3 veckor. VAD TYCKER NI???????


Kommentarer
Postat av: emmeli

till det skåpet under så hade ja tagit det 1 bilden :)

men det e en smaksak :)

2012-02-17 @ 22:19:30
Postat av: Mia

Spegeln till vänster helt klart!

2012-02-17 @ 22:23:40
Postat av: Johan

Vänster :)

Postat av: Linn

Den gamla, krussildulliga!!!

Älskar den. Så vill du inte ha den, sälj den dyrt till mig.

kram

2012-02-18 @ 07:22:04
URL: http://www.linnchristofer.blogspot.com
Postat av: Titti

rektangulära helt klart

2012-02-18 @ 10:11:02
Postat av: Becca

Den rektangulära tycker jag, även om den krusidulliga var väldigt väldigt fin den oxå=)

2012-02-18 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0