31.

Jahapp.

Ett år äldre.
Kändes konstigt att gå och lägga sig igår.. just eftersom det INTE kändes konstigt. Inget pirr i magen.... Men det blev min födelsedag i alla fall.

David väckte mig med sång i sängen.
Lite bakning och fix... På förmiddagen var vi 13 st som åt gott och hade mycket trevligt! TACK för att ni ville komma!

När gästerna åkt hem tog jag och barnen bilen in till stan. Min plan såg ut enligt följande.
Barnen sover i vagnen när vi kommer till stan. Eva uträttar ärenden. Barnen vaknar (åtminstone Alve). Vi fikar.

Barnen hade tydligen en helt annan plan.
2 av 2 barn somnar direkt i bilen. 2 av 2 barn vaknar när bilen stannar 13 minuter senare och vägrar somna om i vagnen. Samma 100% barn är vakna 3 h på stan. Det positiva är dock att de även var 100% NÖJDA. Eller i alla fall 98%. Alve deppade ihop lite när han inte fick köpa en spygrön rulle med filttyg på Panduro.


Jag inhandlade ett nytt silverhalsband till mitt älskade hänge som jag alltid har på mig. Efter att Annie dragit sönder kedjan 2 gånger på en vecka kom jag på den briljanta idén att köpa ett mer rubust halsband.

Jag hittade även ett par badbyxor till Alve. Satt 1½h och letade på nätet igår i div. nätbutiker, Tradera, loppisar m.m. och kom fram till att det är sjukt svårt att  hitta ett par i hans storlek som det varken är "Cars" eller "Spiderman" på. Men....på tjejavdelningen på Polarn o Pyret fanns dessa. Pssst...säg inget till någon! Lovar att Alve ska slippa använda bikiniöverdelen! =)

Det inhandlades även en mössa till mig, innervantar till Alves skalvantar och liiiite pyssel. Sedan var det lyxfikadags.



Hem igen och förbereda inför kvällens kalas. Mycket trevligt det oxå. TACK för paketen.... Annie uppskattade snörena väldigt mycket!
God natt världen.
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själva!! Mycket trevlig kväll med världens bästa Eva. :)
Kramar

2012-11-13 @ 22:36:24
URL: http://www.colorfullife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0