Hemma-pyssel

Har man inget större projekt kan man ju ta itu med något litet.
Hittade en tallrikshylla i min farmors förråd till sommarstugan. LYCKA!
Men vem har sagt att en tallrikshylla måste sitta i köket och inneha tallrikar???
Nejdå...funkar precis lika bra i hallen att ha foton i.
Tror dock att den kommer få en omgång vit färg så småningom.
 
Den här söta lilla skylten fick jag av min söta lilla syster (nej, det var ingen särskrivning, det var ett medvetet val att ha två ord...för att harmoniera med tidigare del av meningen) när jag fyllde år. Den fick pryda fågelmataren som enligt mannen inte längre får hänga på husväggen och >bojnka< in i huset vid varje storm. Så nu får den stå här inne och vara fin istället.
 
 
När barnen äntligen somnat blev det lite scrappning.... Nu är jag klar med alla sommarens bilder. Imorn får jag sätta mig och gå igenom hösten bilder, redigera och skicka till framkallning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0