Annie - en helt vanlig oktoberkväll.

 
-Åh, ett äpple. Det måste jag smaka!
 
 
 
Krypa kan jag inte riktigt än.... Men jag kan ta mig dit jag vill ändå genom att
hasa, åla och rumpa mig fram!
-Den där ugglan ska jag ha!!!
 
 
Annie var inte helt med på noterna när det var dags att sova. Hon lät ganska missnöjd.... Men jag lämnade rummet och strax därefter blir det tyst.  Somnade hon? Bäst att gå in och kolla!
 
 
 
- Hej mamma! Jag sover inte! Jag kan sätta mig upp och resa
mig mot kanten av sängen, så nu är det bäst ni sänker den!
 
 
- Kan jag inte få komma upp till er istället. Jag vill inte sova än! Det är ju snart X-Factor!
 
- Hörru brorsan....övertala nu mamma att vi kan leka lite till innan vi ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0