Det där med att äta själv.

- Mamma, vad är det är du har hittat på? Ska jag äta det där SJÄLV?
Hmmm...fattar inte riktigt, men jag får väl göra ett försök!
- Oj, shit! Det här var svårt! Mina äldre polare snackade något om "pincett-greppet".
Jag fattar inte vad det är för fel på "krama-allt-du-kan-med-hela-handen-greppet".
- Herregud, de är ju helt klibbiga och fastnar överallt! Det här var ju galet svårt!
- Mamma, jag ger upp!!!
- Kolla här, syrran....så här ska du göra!
- Aha, OK! Ja, men då försöker jag!
Tjohooo, jag lyckades!
-Nämen attans oxå....nu ramlade de ner i haklappen med!
Hur ska jag få upp de små rackarna därifrån???
-Snälla mamma, kan vi sluta med det här nu? Du kan väl bara
stoppa in maten i munnen på mig, som du brukar göra?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0